Manchester City forlænger med Oleksandr Zinchenko

I går forlængede Manchester City kontrakten med Kyle Walker og i dag var det så Oleksandr Zinchenkos tur.

Efter at have gjort det rigtig godt som venstreback sidste sæson i Benjamin Mendys fravær, så har Manchester City valgt at belønne Oleksandr Zinchenko med en ny kontrakt. Han har forlænget frem til 2024.


Manchester-City-forlaenger-med-Oleksandr-Zinchenko

Opdateret: 6 År, 49 uger, 2 dage, 12 timer, 1 minut

Læs også!

Manchester City forlænger med Kyle Walker

Den engelske højreback har forlænget sin kontrakt med Manchester City frem til 2024

Læs nu!
Julian Alvarez underskriver ny kontrakt med Manchester City

Julian Alvarez har forlænget sin kontrakt med Manchester City til 2028. Verdensmesteren har fået bedre løn end tidligere.

Læs nu!
Ny kontrakt Ruben Dias skriver under til 2029

Ruben Dias har forlænget sin kontrakt med Manchester City og bliver nu i klubben til sommer 2029 i stedet for 2027.

Læs nu!
Angelino og Rodri tæt på at skrive under med Manchester City

Det rygtes i England at Manchester City skulle være tæt på at skrive kontrakt med både Rodri og Angelino. Angelino fra PSV og Rodri fra Atletico Madrid

Læs nu!
Ny kontrakt Scott Carson skriver under til 2024

Manchester Citys tredje målmand og en af de vigtige spillere i omklædningsrummet bliver forlænget et år mere og bliver i klubben til 2024

Læs nu!